utorok 4. mája 2010

Predstavim sa

Ahoj,
volám sa Vilko a som malé šteniatko shih-tzu. Mám aj nejaké papiere či čo a v nich sa volám Axel Rose Salusana, ale toto meno nepoužívam.

Som z Opavy, narodil som sa ešte s dvoma bračekmi a jednou sestričkou, ktorá je veľký grázlik a ona ma mnohému naučila. Žil som v rodine s ľuďmi, kde ma mali veľmi radi, veľmi pekne sa o mňa starali a boli smutní, keď si po mňa prišla moja nová rodina, ale ja som vedel, že patrím k tým novým ľuďom a aj som im to všetkým hovoril, tak dúfam, že im nie je smutno za mnou. Doma v Opave ma volali Buřtík, bol som taký väčší a asi sme sa s buřtíkmi podobali :)

Celou cestou domov som bol statočný a to som išiel v tom "hrududu" 6 hodín!!! Ale ja som spinkal a čakal kým prídeme do nového domova, sem tam, keď sme zastavili, som sa prebehol a vycikal a spinkal ďalej.

V novom domove v Košiciach som už dva mesiace, všetko to tu poznám, je to moje, mám dobrých ľudí a spoznávam stále nové veci, berú ma na pekné miesta a stretávam sa aj s psíkmi ako som ja. Ale nemám tu šteniatka a z veľkých psov sa málokomu chce so mnou hrať, ale vtedy utekám za psíkom kým sa so mnou buď nezačne hrať, alebo ma niečo nenaučí. Mám už aj parťákov s ktorými vždy obehneme celú ulicu bez ľudí a sme veľkí grázli 8-)

Budem Vám sem písať do blogu ako veľký pes všetko čo zažijem aby ste sa mohli tešiť so mnou zo všetkého čo spoznám.

Keď chcete napíšte mi mail :)

Vili

"hrududu" je králiči výraz pre autá, traktor a všetko ľudské čo má motor, množné číslo je hrududil. Králičiu reč ovládam preto asi budem sem tam využívať ich slová :) Naučili ma to moji ľudia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára